b_200_200_16777215_0_0_images_1401_010609-02.jpg

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران( ایدرو ) از شرکت ایران خودرو تبریز بازدید کرد  و در دیدار با مدیرعامل این شرکت از نزدیک در جریان فعالیت های این واحد صنعتی قرار گرفت.
به گزارش ایکو تبریز؛ مهندس علی نبوی که همزمان با هفته دولت  و با هدف  بازدید از پروژه های صنعتی به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود در دیدار با مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: تسهیل نوسازی و بهبود توانمندسازی صنایع استان بالاخص در حوزه خودرو یکی از اهداف مهم ایدرو به شمار می رود و عملکرد ایران خودرو تبریز به عنوان کانون صنعت خودرو استان در خور توجه است.

معاون وزیر  صمت و رئیس ایدرو افزود: این سازمان آماده  انتقال دانش و تجارب خود در فرایندهای مشارکت با بخش خصوصی برای توانمند سازی و تسهیل وتوسعه صنعت استان است.
مهندس نبوی از عملکرد ایران خودرو تبریز در کاهش چشمگیر خودروهای ناقص و افزایش روند تجاریسازی ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: پروژه حذف خودروهای ناقص توسط گروه صنعتی ایران خودرو و به تبع آن تولید خودرو بدون کسری از اقدامات مثبت و مهم این خودروساز طی چند ماه اخیر است.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز در ادامه بازدید رئیس هیأت عامل ایدرو از دستاوردهای این شرکت طی سخنانی بیان داشت: در ابتدای سال حدود 20 هزار دستگاه خودرو ناقص در ایران خودروی تبریز وجود داشت ولی اکنون این میزان به 6هزار و 500 دستگاه کاهش یافته که این خودروهای ناقص نیز با تامین بموقع قطعات تا اواخر شهریور به صفر خواهد رسید.
مهندس اصغر خوش فهم ضمن تأکید بر تولید عبور مستقیم خودروی سورن پلاس افزود: روند رو به کاهش تعداد خودروهای ناقص این مجموعه صنعتی به سرعت رو به تزاید بوده و درعین حال مراقبت های کیفی برای پیشگیری از تحت تأثیر قرارگرفتن کیفیت محصولات در این پروسه تشدید و با ایجاد فیلترهای کنترلی مورد توجه جدی می باشد.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز به برنامه های توسعه این شرکت در آینده نیز اشاره کرد و افزود:  با احداث خط پرس ، رنگ و بدنه خودرو گام مهمی  برای تکمیل زنجیره تولید و یکپارچه سازی صنعت استان بویژه توانمندسازی قطعه سازان آن توسط ایران خودروی تبریز  برداشته خواهد شد.
مهندس خوش فهم در رابطه با ارتقای کیفیت محصولات تولیدی این شرکت نیز تأکید کرد: از ابتدای سال جاری و با رویکرد مدیریتی نوین نمره آدیت کیفی محصول تولیدی این شرکت طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو بیش از 50 درصد بهبود کیفی نشان می دهد.
وی در خصوص عملکرد تحویل خودرو به مشتریان محترم افزود: با افزایش میزان بارگیری و ارسال خودرو هم اکنون آمار موجودی پارکینگ این شرکت با فعالیت بی وقفه کارکنان حتی در ایام تعطیل در حال کاهش است و نیز با توجه به روند تجاریسازی و تحویل  پلاک، تحویل خودرو به مشتریان عزیز سیر صعودی به خود گرفته است.
مهندس خوش فهم همچنین از آماده سازی و اجرای پروژه های مهندسی و عمرانی گسترده طی چند ماه اخیر در ایران خودرو تبریز خبر داد و گفت: ایجاد و توسعه امکانات رفاهی متعدد برای کارکنان عزیز، پروسه بهبود خط تولید، تعمیق بخشیدن به برنامه های توسعه ای نیروی انسانی، بهبود محیط کسب و کار که منجر به افزایش بهره وری تولید شده است من جمله اقدامات انجام گرفته می باشد.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.