b_200_200_16777215_0_0_images_manager.jpg

شرکت ایران خودرو تبریز توسعه حمل و نقل ریلی و ارسال محموله های خودروی سمند را توسط سمند ریل در دستور کار خود قرار داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو تبریز ؛ مدیر عامل این شرکت در یک نشست خبری عنوان کرد: با توجه به مقرون به صرفه بودن حمل و نقل ریلی خودرو با توجه به بعد مسافت این شرکت با گروه صنعتی ایران خودرو و ارسال خودرو از طریق خط ریلی استان

آذربایجان شرقی به پایتخت و سایر استانها و وجود ظرفیت مورد نیاز ، پیگیری لازم در راستای افزایش سهم راه آهن در حمل خودروهای این شرکت انجام خواهد شد.

حمید حاجی زاد منصور بر توسعه همکاری ها و ایجاد یک ساز وکار ریلی مشترک با گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد و گفت : گسترش همکاری ریلی بین سایت مرکزی و ایران خودرو تبریز می تواند باعث رشد و توسعه حمل و نقل استان شود.
وی با اشاره به اینکه راه آهن نقش محوری و مهمی در سهولت حمل محموله های خودرویی دارد، ابراز داشت: با برنامه ریزی و مدیریت حمل و نقل جاده ای که درحال حاضر بخش عمده بدنه ، قطعات و خودروی آماده از این طریق تأمین وارسال می شود، زمینه توسعه و گسترش حمل و نقل ریلی و رفع مشکلات آن در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.
وی تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی ایران خودرو تبریز در مقابل ایستگاه راه آهن زارعی بسیار حائز اهمیت بوده و در صورت توافق با گروه صنعتی ایران خودرو عملیات ایجاد و تجهیز ایستگاه بارانداز ریلی ایران خودرو تبریز به عنوان محل تخلیه بدنه و قطعات و بارگیری انواع خودروی سمند و سورن و ارسال به اقصی نقاط کشور با همت و جدیت بیشتری آغاز خواهد شد.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز افزود: هم اکنون حمل و نقل ریلی خودرو در ایستگاه راه آهن تبریز به صورت آزمایشی فعال شده و شرکت سمند ریل وابسته به گروه صنعتی ایران خودرو مسئولیت حمل و نقل انواع خودروهای این شرکت را برعهده گرفته است.
حاجی زاد منصور با اشاره به امنیت ، سهولت و ظرفیت بالای راه آهن برای حمل خودرو و قطعات گفت : سهمیه روزانه حمل خودرو 100 دستگاه می باشد که این سهمیه مشکلاتی از جمله تاخیر بارگیری در مبداء ، کمبود واگن های حمل و ترافیک مسیر را داشته که در این زمینه پیگیری دو جانبه صورت خواهد گرفت.
وی استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی در ارسال محموله های خودرویی را نیاز ضروری استان خواند و گفت : حمل و نقل ریلی در شرایط بحران می تواند بسیار کارگشا باشد.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.