b_200_200_16777215_0_0_images_1397_970818-01.jpg

روابط عمومی ایران خودرو تبریز در پی درج خبر در یکی از پایگاه های خبری جوابیه ای برای آن رسانه ارسال کرده که براساس قانون مطبوعات جوابیه نیز به آن خبرگزاری ارسال گردیده است.
در این جوابیه آمده است :
ایران خودرو تبریز از سال 1386 آغاز بکار کرده و با تکیه بر نیروهای بومی و همواره کارآمد خود توانسته است

محصول تولیدی خود را که قبلاً وانت باردو بوده را از رده خارج و محصولی بنام آریسان و هم اکنون تولید انحصاری سمند را جایگزین آن نموده بطوریکه با توجه به نگاه دقیق مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو آریسان نیز با توجه به تولید بیش از یک سال از این محصول در این شرکت به سایت دیزل منتقل شده و هم اکنون محصول تولیدی این شرکت با رویکرد تولید مضاعف و تغییر کابینه مدیریتی از سال 94 تا کنون با درایت مدیران و کارکنان همیشه در صحنه کار و تلاش را با موفقیت پشت سر گذاشته و در سال جاری مفتخر است علاوه بر محصول تولیدی سمند ، سمند سورن را نیز در در دو کلاس EF7 و توربوشارژ تولید کرده و به بازار خودرو عرضه نماید. هم اینک ایران خودرو تبریز خانواده سمند را در 10 کلاس مختلف تولید می نماید.
و اما از پایگاه خبری شرح انلاین که دلسوزانه قلم فرسایی کرده تشکر نموده و بنا به وظیفه جهت روشنگری بیشتر و اصلاح مطالب، مواردی را به عرض می‌رساند.
1. در خصوص انتقال وانت آریسان می توان گفت: رویکرد مدیریت فعلی به رونق بخشیدن صنعت خودرو استان مبنی بر افزایش توان تولیدی برای محصولات بروز و پیشرفته همچون خودروهای سواری و همچنین به دلیل اینکه گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تمرکز زدایی محصولات تولیدی به تفکیک خودرو، خانواده سمند را به سایت تبریز منتقل کرد، وانت آریسان را به علت اینکه ایران خودرو دیزل تولید محصولات باری گروه صنعتی ایران خودرو را بر عهده دارد به چرخه تولید این شرکت افزود.
2. هم اکنون موجودی پارکینگ ایران خودرو تبریز در حدود 5 هزار دستگاه خودرو بوده که به دلیل مشکل سراسری عدم تأمین قطعات، عمدتآ قطعات ایمنی و الکترونیکی به صورت کف در پارکینگ میباشند، که خودروهای موجود به محض تامین قطعات مورد نیاز لغو کسری شده و سریعاً تحویل خریداران خواهند شد.
3. شرکت ایران خودرو تبریز هم اکنون بصورت سه شیفت و مطابق با برنامه تولیدی مصوب گروه صنعتی ایران خودرو فعالیت مینماید. و خبر شرح آنلاین در این خصوص که شرکت در روزهای تعطیل اقدام به کسر مرخصی و ساعات کاری پرسنل نموده به نحوی که هر یک از کارکنان نزدیک به 20 روز بدهی مرخصی دارند ادعایی بیش نیست و صحت ندارد.


          باتشکر
       روابط عمومی
شرکت ایران خودرو تبریز



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.