b_200_200_16777215_0_0_images_1398_980410-01.jpg

همزمان با هفته قوه قضائیه و به مناسبت 7تیر، سالروز شهات دکتر بهشتی و به منظورگسترش تعاملات، اعضای انجمن اسلامی شرکت ایران خودرو تبریز به دیدارروسای دادگستری و قضات شهرستان های اسکو و آذرشهر و بخش ممقان و ایلخچی رفتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو تبریز؛ اعضای انجمن اسلامی به ریاست آقای محمدی، مدیر حراست این شرکت در دیدارهای جداگانه با روسای دادگستری و قضات منطقه اسکو و اذرشهر ضمن تبریک این هفته، یاد و خاطره شهدای 7 تیر را نیز گرامی داشتند.

در این دیدار که با هدف خدمت رسانی بهتر و گسترش تعاملات همه جانبه انجام گرفت، مدیر حراست ایران خودرو تبریز با قدردانی از همکاری و مساعدت مجموعه قضایی منطقه طی سال های اخیردر راستای ارائه خدمات مطلوب و مستمر به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان، خواستار تعامل و همکاری بیشتر دستگاه قضایی منطقه با مجموعه بزرگ ایران خودرو تبریز شد.
محمدی با اشاره به اینکه ایران خودرو تبریز به عنوان تنها پایگاه مهم صنعت آن هم در حوزه خودروسازی در منطقه اسکو و اذرشهر فعالیت می کند، گفت: اهمیت حضور دستگاه های قضایی در چارچوب تعامل سازنده با صنایع می تواند حجم زیادی از مشکلات و موانع موجود را در منطقه اسکو و آذرشهر که به لحاظ موقعیتی بیش از نیمی از صنایع موجود در استان را تحت پوشش خود قراردادند، برطرف سازد.
روسای دادگستری و قضات منطقه اسکو و آذرشهر نیز ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان این شرکت که با تلاش شبانه روزی خود شعار رونق تولید را زنده نگه داشتند، آمادگی مجموعه دادگستری را جهت هرگونه همکاری و مساعدت اعلام کردند.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.