b_200_200_16777215_0_0_images_1399_990406-04.jpg

مدیرعامل ایران خودرو تبریز از ایجاد و استقرار مرکز شماره گذاری خودرو در پارکینگ این سایت خودرویی با پلیس راهور استان خبرداد.
به گزارش پایگاه ایکو تبریز ؛ حمید حاجی زاد منصور در نشست صمیمانه با قضات منطقه اسکو ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهدای هفتم تیر  با اعلام این خبر گفت: طبق توافقی که میان گروه صنعتی ایران خودرو و مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا شده است به منظور ارائه خدمات بهتر در راستای رضایتمندی مشتریان و همچنین جلوگیری از ازدحام مراجعان به دلیل شیوع کرونا مقرر شده است تا شماره گذاری خودروهای صفر علاوه بر سایت مرکزی در محل سایر سایت های گروه صنعتی ایران خودرو نیز انجام شود.

وی افزود: محل استقرار شماره گذاری خودرو های صفر در پارکینگ بزرگ سایت تبریز خواهد بود که با همکاری پلیس راهور استان در حال راه اندازی است.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت فعلی این شرکت اشاره کرد و افزود: علیرغم کاهش نسبی تولید خودرو در سه ماهه اول امسال به دلیل شیوع کرونا و بروز مشکلاتی در حوزه صنعت خوشبختانه این مجموعه  تعدیل نیروی انسانی نداشته و حقوق ماهیانه کارکنان بطور منظم پرداخت شده است.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.