b_200_200_16777215_0_0_images_1400_000429-01.jpg

همزمان با فرارسیدن هفته تأمین اجتماعی مدیرکل تأمین اجتماعی استان به همراه معاونین و روسای ادارات تابعه ازشرکت ایران خودرو تبریز بازدید و از نزدیک با دستاوردها و فعالیت های این شرکت آشنا شد.
به گزارش ایکو تبریز؛
مدیرکل تأمین اجتماعی استان گفت: تأمین اجتماعی به عنوان امانت دار کارگران و کارفرمایان خود را در کنار آنان می بیند و نه در مقابل آنان و سیاست ما حمایت و پشتیبانی از تولید است.
سمساری تأکید کرد:همانگونه که امسال توسط مقام معظم رهبری سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده است، سازمان تأمین اجتماعی بیش از هرسال توان خود را برای پشتیبانی از شرکت ها و رفع مشکلات و موانع آنها در امور تامین اجتماعی قرار داده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان با بیان این مطلب که تقویت و همکاری متقابل در چهار چوب قوانین و مقررات با کارگاهها و کارفرمایان در سطح استان یکی از سیاستهای این اداره کل می باشد افزود: این اداره کل در بحرانهای پیش روی واحدهای اقتصادی در کنار کارفرمایان و کارگران بوده و از هیچ کوششی در به حداقل رساندن مشکلات آنان دریغ ننموده است.
سمساری افزود: ایران خودرو تبریز به عنوان بزرگترین سایت تولید خودرو در شمالغرب کشور شناخته شده و میزان بیمه شدگان این مجموعه صنعتی و خدمات دهی به آن در مقایسه تعداد نیروی انسانی با سایر صنایع استان قابل تقدیر است.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان از حضور در شرکت ایران خودرو تبریز ابراز خرسندی نموده و صنایع عظیم و پویایی همچون ایران خودرو تبریز را مایع افتخار استان دانست و برای هرگونه همکاری در جهت توسعه و پیشرفت کمی و کیفی چنین مجموعه هایی اعلام آمادگی کرد.
سمساری در ادامه ضمن بازدید از خطوط تولید و مونتاژ خودروی سمند و سورن و آشنایی با دستاوردهای شرکت ایران خودرو تبریز از زحمات شایسته و بی شائبه مهندس حاجی زاد منصور، مدیرعامل این شرکت در پیشرفت و تعالی این مجموعه صنعتی و ارج نهادن به تولید و صنعت خودروی کشور با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.
همچنین در پایان بازدید مدیرکل تأمین اجتماعی استان و هیئت همراه به مناسبت فرارسیدن هفته تأمین اجتماعی و نکوداشت آن با اهدای لوح سپاس از جانب مهندس حاجی زاد منصور از تلاش ها و خدمات ارزنده مهندس سمساری و مجموعه خدوم تأمین اجتماعی استان اذربایجان شرقی تجلیل به عمل امد.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.