b_200_200_16777215_0_0_images_000910_3.jpeg

مدیرعامل ایران خودرو تبریز در جلسه کاری با مسئولین استانی و نمایندگان و تشکل کارگری در فرمانداری اسکو  پیرامون بررسی مسائل اخیر این شرکت گفت: تولید، خط قرمز کارگران و کارفرمایان است و وظیفه اصلی ما تحقق تولید در راستای منویات مقام معظم رهبری است.
به گزارش ایکو تبریز؛ حمید حاجی زاد منصور افزود: کارکنان ایران خودرو تبریز، فرزندان سخت کوش و تلاشگر این مجموعه بزرگ صنعتی هستند که با تمام ظرفیت موجود، تولید را محقق  خواهند ساخت.

وی در رابطه با مسائل اخیر کارکنان گفت: طی صورتجلسه اخیر یکی از مطالبات مهم کارکنان طرح طبقه بندی مشاغل بود که این طرح از آبان ماه سال جاری اجرا شده و مابه التفاوت اجرای این طرح از ابتدای سال جاری محاسبه و پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز تصریح کرد: بقیه موارد مربوط به کارکنان در فضای صمیمی و به دور از هر نوع حاشیه قابل گفتگو و مذاکره است.
حاجی زاد منصوردر رابطه با شایعاتی همچون عدم پرداخت حقوق معوقه و تعطیلی شرکت که در فضای مجازی ایجاد شده بود  تأکید کرد: تمامی شائبه های موجود در فضای مجازی که اخیراً ایجاد شده کذب محض است و  بخش لجستیک ،  تخلیه و بارگیری این شرکت کاملا فعال بوده است.
وی تأکید کرد: انتظار آن میرود تا کارکنان بدون توجه به هرنوع شائبه ای و عدم نفوذ عوامل بیگانه نسبت به حل مشکلات خود در چارچوب قانون و مقررات بپردازند.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز  در پایان خاطرنشان کرد: انشالله با همدلی و همکاری صمیمانه و تلاش روز افزون بتوانیم تولید خودرو را به جایگاه واقعی خود رسانده و آینده این شرکت را در ذهن فرزندان خود ترسیم کنیم.

b_200_200_16777215_0_0_images_1400_000910_1.jpeg



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.