b_200_200_16777215_0_0_images_manager03.jpeg

به گزارش ایکو تبریز، مهندس اصغر خوش فهم به عنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت ایران خودرو تبریز از طرف هیات مدیره این شرکت منصوب شد.
مهندس حاجی زاد منصور در مراسم معارفه که با حضور قائم مقام و مدیران شرکت ایران خودرو تبریز برگزار شد؛ مهندس اصغر خوش فهم را از سوی هیئت مدیره این شرکت به عنوان مدیرعامل و نائب رئیس جدید هیات مدیره  این شرکت معرفی کرد.
سهامدار ایران خودرو تبریز ابراز امیدواری کرد: شرکت ایران خودرو تبریز در دوره جدید فعالیت ها قطعا از تجارب گذشته استفاده نموده و با رفع موانع احتمالی تولید، با تلاش و همدلی  بیشتر و همچنین داشتن برنامه ریزی، در رشد و توسعه این مجموعه اقدام خواهد شد.

مهندس حاجی زاد منصور تأکید کرد: قطعا با حضور مدیرعامل جدید در رأس این مجموعه، شاهد تغییرات فراوانی در توسعه کمی و کیفی شرکت ایران خودرو تبریز خواهیم بود.
در این مراسم، از زحمات و تلاش های بی شائبه مهندس حاجی زاد منصور به عنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره قبلی شرکت ایران خودرو تبریز تشکر و قدردانی شد.
گفتنی است مهندس اصغر خوش فهم دارای لیسانس مهندسی متالوژی و فوق لیسانس مدیریت اجرایی از دانشگاه صنعتی اصفهان بوده و حضور بیش از 27 سال تخصص و تجربه در صنعت خودروسازی کشور(گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا وگروه خودروسازی بهمن) از کارنامه درخشان وی در دوران مدیریتی بوده است.
تصدی مدیریت عامل و عضو هیات مدیره در شرکت های تحت پوشش مجموعه های فوق از سوابق اجرایی ایشان بوده است.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.