b_200_200_16777215_0_0_images_IMG_8243.jpg

مدیرعامل ایران خودرو تبریز با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری و به مدد و همت کارکنان تاکنون22 هزار دستگاه خودرو سورن پلاس در این شرکت تجاریسازی شده است.
به گزارش ایکو تبریز، مهندس اصغر خوش فهم در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: همزمان با بهره گیری از توسعه خطوط و ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی این سایت در صدد است با تغییرات عمده در بخش فنی،مهندسی و عمرانی رکورد جدیدی در تولید خودرو ثبت کند که برگ زرین دیگری بر دستاوردهای این شرکت در حوزه صنعت خودرو خواهد بود.

تاکسی سورن پلاس از مردادماه به تولید انبوه خواهد رسید
وی تاکید کرد: امسال بیش از ۱۰ هزار تاکسی سورن پلاس پایه گازسوز در برنامه تولید این شرکت قرار دارد که از ماه آتی به تولید انبوه رسیده و وارد ناوگان تاکسیرانی کشور خواهد شد.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز با بیان این‌که با عرضه سورن پلاس دوگانه سوز و افزایش سطح ایمنی و تجهیزات در اختیار راننده و مسافران، رضایتمندی بیش‌تری حاصل خواهد شد، گفت: تولید این محصول مطابق با استانداردهای تعریف شده خودرو توام با ارتقای کیفی مدنظر شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران خواهد بود.
رکورد تولید خودرو در خردادماه جاری شکسته شد
مدیرعامل ایران خودرو تبریز در رابطه با تولید ماهیانه خودرو اعلام کرد: میزان تولید ماهانه این شرکت در خردادماه سال جاری 7هزار و 200 دستگاه خودروی سورن پلاس بوده که موجب شکسته شدن رکورد تولید در سال جاری گردیده است.
مهندس خوش فهم تأکید کرد: مطابق فرامین مقام معظم رهبری، در سال مزین به تولید، دانش بنیان، اشتغال افرین، افزایش تولید و ارتقای کیفی و کمی محصول مهمترین اولویت شرکت ایران خودرو تبریز در راستای تکریم مشتریان گروه صنعتی  ایران خودرو است.
سورن پلاس با گیربکس شش سرعته در مرحله تولید آزمایشی است
مدیرعامل ایران خودرو تبریز با تاکید بر تلاش این شرکت برای تبدیل استان آذربایجان شرقی به قطب سوم خودروسازی کشور از طریق انتقال تکنولورژی و دانش فنی ساخت خاطر نشان شد: در سال جاری خودروی سورن پلاس با گیربکس 6سرعته به صورت آزمایشی تولید و تجاریسازی خواهد شد.
مهندس خوش فهم خاطرنشان کرد: روند تولید خودرو در ایران خودرو تبریز افزایشی است و میانگین تولید روزانه خودرو در این سایت هم اکنون 300 دستگاه بوده که با بهبود وضعیت تامین، ظرفیت تولید روزانه بیش از 450 دستگاه فراهم است.
 توسعه زیرساخت های فنی و عمرانی در دستور کار قرار دارد
مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین تحولات فنی و عمرانی شرکت ایران خودرو تبریر اشاره کرد و افزود: در سال جاری و باهدف توسعه زیرساخت های فنی و عمرانی اقداماتی بسیار مطلوبی صورت گرفته است که از مهمترین آنها می توان به افزایش طول خط تولید، توسعه عمرانی پارکینگ ممقان، افزایش راندمان کاری در راستای بهره وری تولید، توانمندسازی منابع انسانی و ایجاد زیرساخت های فنی لازم که در نهایت منجر به افزایش تولید خودرو طی روز می شود، اشاره کرد.
مهندس خوش فهم تاکید کرد: در راستای توسعه شرکت ایران خودرو تبریز و باحمایت مسئولین محترم استانی علی الخصوص استاندار محبوب و پرتلاش و نمایندگان بزرگوار و خدوم استان در مجلس شواری اسلامی، احداث خطوط رنگ و بدنه از مهمترین پروژه های آتی این شرکت خواهد بود، بطوریکه در آینده نزدیک بتوان با تکیه بر صنعت قطعه سازی و سایر صنایع استان در زمینه تولید سایر خودروهای بروز گروه صنعتی ایران خودرو اقدام نمود.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.