b_200_200_16777215_0_0_images_1401_010802-01.jpg

به منظور ارتقاء و برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه مدیرعامل ایران خودرو تبریز به همراه جمعی از مدیران شرکت از دانشگاه صنعتی سهند دیدار کرد.
 
به گزارش ایکو تبریز، در ابتدای این بازدید، رئیس دانشگاه صنعتی سهند ضمن خوش آمدگویی به میهمانان در جمع معاونین آن مرکز از حضور ایران خودرو تبریز به عنوان قطب مهم صنعت استان به ویژه تنها خودروساز موفق شمالغرب کشور یاد کرد و با بر شمردن امکانات و توانایی های آموزشی ، پژوهشی و کارگاهی، آمادگی این دانشگاه را برای توسعه همکاریهای علمی و همه جانبه با این شرکت اعلام و بر تحقق شعار هماهنگی صنعت و دانشگاه و علم و تولید تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز نیز ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی دانشگاه صنعتی سهند به برقراری ارتباط پیوسته و ایجاد تفاهم نامه مشترک اشاره کرد و افزود : طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جذب نخبگان دانشگاهها در صنایع خودروسازی، شرکت ایران خودرو تبریز پیش از این آمادگی خود در جذب نخبگان دانشگاههای استان را اعلام داشته و از نخبگان این مرکز نیز جهت همکاری همه جانبه علمی ، پژوهشی و شغلی دعوت می نماید.
مهندس اصغر خوش فهم، از علاقمندی مجموعه ایران خودرو تبریز در گسترش همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی در قالب تفاهم نامه های مشترک توضیحاتی را ارائه کرد.
وی تأکید کرد: چشم انداز این شرکت به معنای واقعی خودروسازی و همچنین تولید و تامین قطعات است که نزدیک 30 الی 35 درصد قطعات مربوط به خودرو از استان آذربایجان شرقی تامین می شود.
دانشگاه صنعتی سهند مملو از استعدادها است
مدیرعامل ایران خودرو تبریز افزود: دانشگاه صنعتی سهند مملو از استعدادها است و طبیعتا جذب نیروی کارآمد با هدف ارتقاء سطح علمی می تواند دورنمایی روشنی از اهداف آتی مجموعه ایران خودرو داشته باشد. مدیرعامل ایران خودرو تبریز سپس از قسمت های مختلف معاونت پژوهشی ، کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاه دیدن کرد و در جریان آخرین فعالیت ها و توانمندی های علمی پژوهشی و همچنین اختراعات دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی سهند قرار گرفت.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.