b_200_200_16777215_0_0_images_1397_970818-01.jpg

در پی درج تصویر در پایگاه خبری نصر نیوز در تاریخ 23 اردیبهشت ماه خبری با موضوع: دپوی خودروها در پارکینگ ایران خودرو تبریز!، جوابیه ای از سوی روابط عمومی شرکت ایران خودرو تبریز صادرگردید.
روابط عمومی ایران خودرو تبریز در پی انتشار یک تصویر در پایگاه خبری نصر نیوز جوابیه ای برای آن رسانه ارسال کرده است.

در این جوابیه آمده است :
موضوع دپوی خودروها در پارکینگ به هیچ عنوان صحت نداشته و ماندگاری خودرو بعضاً بدلایل ذیل موجب انباشت آن می گردد.
1-    ظرفیت بارگیری پارکینگ ایران خودرو تبریز، روزانه بیش از 500 دستگاه خودرو بوده که به کلیه نمایندکی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در اقصی نقاط کشور ارسال می شود.
2-    وجود خودروها در پارکینگ عمدتاً به دلایلی همچون: کسری قطعات اعم از: ایمنی و الکترونیکی بوده که موجب انباشت آن در پارکینگ می شود..
3-    با توجه به حجم تولید روزانه این شرکت یعنی 300 دستگاه، ظرفیت پارکینگ به دلیل کسری قطعات خودروهای دیگر جوابگو نبوده و در حال حاضر موجب ماندگاری تعدادی خودرو شده که به مرور پس از تأمین قطعات تکمیل و ارسال می گردد.
4-    طی بازرسی های صورت گرفته توسط سازمان ها و نهادهای اجرایی و نظارتی استان، عدم انباشت خودرو به دلایلی که قبلا ذکر شد محرز بوده و لیست خودروهای تولیدی و فروش بصورت هفتگی از مرداد ماه سال گذشته تا کنون به کلیه دستگاه های مربوطه ارسال می گردد.
5-    مهمترین موضوع عدم تأمین قطعات بوده و خودروهای موجود در پارکینگ به محض تأمین قطعات از سوی سازندگان تکمیل و در اولین فرصت ممکن آماده بارگیری و ارسال به خریداران محترم می گردد.
6-    در اصل فرآیند تولید به این معنی است که محصول تولید شده بدون کسری پس از تجاری سازی آماده بارگیری و نهایتاً به مشتریان عزیز ارسال گردد، لیکن وجود کسری برخی قطعات مهم باعث تأخیر در ارسال آن و نهایتاً ماندگاری موقت در پارکینگ خواهد بود.
7-    با فرض بر تولید روزانه 300 دستگاه خودرو بایستی ماهانه بیش از 9000 خودرو در پارکینگ مستقر شود. این در حالی است که ظرفیت پارکینگ اجازه ورود بیش از این تعداد خودرو را نداشته و باید فوراً بارگیری و ارسال گردد.
8-    در پایان، هدف مجموعه بزرگ گروه صنعتی ایران خودرو در سال رونق تولید، صیانت همه جانبه از تولید و افزایش کیفیت در راستای رضایتمندی مشتریان عزیز می باشد و تحویل خودرو با کسری قطعات نه تنها برازنده و زیبنده آنان نبوده، بلکه تحویل خودرو بصورت کسری فاقد استاندردهای لازم بوده و بنا براعلام سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت بازرسی کیفیت استاندارد امکان ناپذیر است.



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.