b_200_200_16777215_0_0_images_1398_981014-01.jpg

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو تبریز، حمید حاجی زاد منصور در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را  به مقام معظم رهبری و ملت شهیدپرور و غیور ایران تسلیت گفت.
متن پیام وی به شرح ذیل است:
شهادت، هنر مردان خداست...

این فداکارى و از جان گذشتگى در راه خدا و دین، نهایت رستگارى انسانهای مؤمن‌است و آنان که جان خویش را بر سر دین مى‌نهند، هم به کامیابى و رستگاری ابدى در آخرت‌ مى‌رسند و هم شهادتشان سرچشمه الهام و الگوى فداکارى براى دیگران محسوب‌ مى‌شود.

سردار خوبیها، سالها در جبهه حق علیه باطل همراه با همرزمان مخلص خود جنگید، سرداری که نام و آوازه اش رعشه بر اندام آمریکا، داعش، اسرائیل و تمام دشمنان اسلام انداختتا سرانجام روح بلندش به سوی حق پرواز کرد و جسمش در سرزمین نینوا بر بالین مولایش حسین(ع) آرام گرفت.
شهادت جانگداز سردار سرافراز و رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی، فرمانده پرافتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهدای همراه ایشان را به محضر مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
بی تردیدیاد و خاطره ی این شهید والامقام که پس از سال‌ها مجاهدت و رشادت‌های مجدانه و خالصانه در راه خدا به مقام والای شهادت رسید تا ابد در یاد‌ها و اذهان ملت فهیم و شهیدپرور ایران اسلامی زنده و جاوید خواهد ماند.
فضل و رحمت الهی بر او و شهدای همراه ایشان گوارا باد.

حمید حاجی زاد منصور
مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.