b_200_200_16777215_0_0_images_manager1401.jpeg

به گزارش ایکو تبریز، به مناسبت فرارسیدن۱۱ اردیبهشت، روز کار وکارگر، مهندس اصغر خوش فهم مدیرعامل محترم این شرکت طی پیامی این روز را به همه ی کارگران کشور به ویژه کارکنان شرکت ایران خودرو تبریز تبریک گفت.
در پیام مهندس خوش فهم آمده است:
یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی است از کارگران ساعی و تلاشگر که با اعتقاد راسخ و همت استوار خود چرخ های صنعت را به گردش در می آورند، تجلیل و قدردانی شود.

کارگران بازوان حرکت هر جامعه ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و اختصاص یک روز به عنوان روز جهانی کارگر برای بزرگداشت آنان کافی نیست. باوجود طلایه داران صنعت، چرخه تولید همچنان پررونق است و رشد و پیشرفت بشری همراه مدیون تلاش شبانه روزی این عزیزان همیشه در صحنه تولید است.
مجموعه بزرگ شرکت ایران خودرو تبریز نیز که افتخار همکاری با بهترین فرزندان این مرزوبوم را در کارنامه زرین خود دارد، همیشه به داشتن نیروهای متدین، سخت کوش و توانمند می بالد و قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان است.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر، فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر در تقارن با عید سعید فطر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید، گردانندگان چرخ اقتصاد و صنعت تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدورام در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین صنعت خودروی کشور به پشتوانه شما عزیزان مسیر تعالی را طی نموده و رتبه جهانی آن را ارتقاء بخشد. از خداوند متعال مزید توفیق روز افزون ، سعادت و سلامتی را مسالت دارم.

اصغر خوش فهم
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره



کليه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران خودرو تبریز می باشد.